Saturday, 26 March 2016

Ena čipka kar tako - polpremet

 
Kar tako, za vajo, ker mi je polpremet tako všeč. Zahotelo se mi je klekljati, a nič zahtevnega.
Samo ... tale sklekljani košček je treba uporabiti. Ni treba, da je v mapici z vajenicami še košček več.
 
Kaj pa takole:
Še pirhe pobarvam in naložim v košarico. Da bo velikonočna postavitev res velikonočna, ne le spomladansko-jedilno naravnana. Meni k temu praznovanju sodi tudi križ.
Vsakih nekaj let me popade in poskusim kaj ustvariti v eni od mojih ljubih tehnik. Včasih filcane voščilnice, drugič voščilnice s klekljano čipko, pa z volnenimi pirhi, pa izvezene z barvano domačo volno, ...
In potem, ko je stvar narejena, vidim, kaj vse bi še lahko izboljšala, kako bi lahko naredila še drugače, še najmanj pet drugih variant - ampak čas teče, prazniki so skoraj tu ...letos bom ostala kar pri temle križu.
 

No comments: