Wednesday, 30 March 2016

Še enkrat polpremet

Seveda nisem mogla v košarici s pirhi pustiti tiste vijolične čipke v polpremetu, ker je bila prekratka za na križ. Roko na srce, tudi križ v širokem risu z dvobarvno verižico nekako ni  dobro izpadel. Postavki so čisto preredki, tako so okenca pri robu prevelika in podolgovata, v verižici na sredi pa se ne oblikujejo srčki, ampak tudi nekaj preveč podolgovatega.
Tako sem sklekljala nov križ z gostejšimi postavki in mi je precej bolj všeč. Motita me le še zanki na zaključku na prečnem tramu (levo).
Vijolično čipko sem prvič delala s tremi nitkami prejice za vezenje, drugič pa sem vzela sukanec za strojno šivanje (verjetno za vezenje, ker je res tanek). Nič kaj dosti nisem smela zatezati, da se mi ne bi strgal. Vezanje vozlov bi bilo lahko tvegano: ko sem poskusila zvezati pri navijanju klekljev, je vozel bolj ko ne drsel. Tako sem pač navila sukanec scela, brez vozlanja, pri klekljanju pa delala bolj nežno.



Se vidi, da sem pri križu malo improvizirala risbo in postavki niso čisto v ravni črti. Sem si izrisala še en križ, tokrat z ravnilom. Ko (če) ga bom še kdaj delala, mora biti bolj raven.
Ampak Velika noč je mimo in ne vem, če se ga bom lotila pred naslednjo  - drugo leto ...



No comments: